باربری در پاسداران ، اتوبار در پاسداران

باربری در پاسداران : اتوبار و باربری در پاسداران - اتوبار پاسداران

باربری در پاسداران ، اتوبار در پاسداران

باربری در پاسداران : اتوبار و باربری در پاسداران - اتوبار پاسداران

کارتن اسباب کشی

یکی از مهمترین ابزارها برای اسباب کشی و حمل بار در هنگام جابه جایی کارتن اسباب کشی است. کارتن های اسباب کشی علاوه بر نظم دادن به روند کار جابه جایی ، در محافظت از اسباب نیز کاربرد فراوانی دارند. برای تهیه کارتن مناسب برای اسبابکشی لازم است نکاتی را بدانید.
انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی
بهترین کارتن برای اسباب کشی کارتن های ۵لایه هستند که از استحکام کافی برای حمل اسباب منزل مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر استحکام کارتن های اسباب کشی، اندازه و سایز آنها نیز اهمیت فراوانی دارند. کارتن های اسباب کشی نباید در ابعاد خیلی بزرگ و نه در ابعاد خیلی کوچک مورد استفاده قرار گیرند.
یکی از نکات مهم برای استفاده از کارتن در اسباب کشی استفاده از کارتن های نو و سالم است. زیرا در صورت مناسب نبودن ممکن است به اسباب شما آسیب وارد شود.  
قیمت کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی با توجه به سایز و اندازه آنها قیمت های متفاوتی دارندتعدادی از شرکت ها این کارتن ها را به صورت بسته ای و تعدادی از شرکت ها آنها را به صورت دانه ای به فرو ش می رسانند. برای تهیه کارتن با قیمت مناسب پیشنهاد می شود با شرکت های اسباب کشی و بسته بندی تماس گرفته و از قیمت کارتن های اسباب کشی مطلع شوید. 
لزوم بسته بندی وسایل در کارتن های بسته بندی وسایل منزل
بسته بندی یک اقدام بسیار مهم در اثاث کشی و باربری است.
تمامی اقلامی که قرار است در طول حمل اثاثیه به خانه جدید انتقال یابد باید به گونه ای بسته بندی شود که سلامت آنها در طول انجام مراحل جابه جایی حفظ شود. اقلامی که قابلیت قرار گرفتن در کارتن برای اسباب کشی و جعبه ها را دارند بهتر است درون کارتن قرار گرفته و بسته بندی شوند و سایر اقلام بزرگتر که داخل جعبه قرار نمی گیرند مثل مبلمان و امثال آن را با روشهای دیگر مثل استفاده از پلاستیک های حباب دار و یا روکش های محافظ می توان بسته بندی کرد.
بسته بندی با استفاده از کارتن برای اسباب کشی کاری است که نیاز به سازماندهی و برنامه ریزی دارد و احتمالا وقت زیادی را از شما می گیرد ،اما در عوض شانس موفقیت شما در طول جابجایی اثاثیه منزل و عدم بروز خسارت و شکستن وسایل افزایش می یابد.
کاربرد های کارتن اسباب کشی
از کارتن های اسباب کشی می توان در بسته بندی اقلام مختلفی از قبیل :
  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی کفش
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی ظروف چینی و وسایل آشپزخانه
  • بسته بندی لوازم خواب
  • بسته بندی لوازم دکوری و خرده ریز های داخل سالن
….. استفاده کرد .
در کل تمام وسایل خرده ریز موجود در منزل را باید در کارتن های مناسب بسته بندی کرد. چرا که اگر لوازم خرده ریز ،داخل کارتن با ابعاد نا مناسب قرار گرفته و بسته بندی شود علاوه بر احتمال آسیب دیدن و شکستن آنها در طول مراحل جابه جایی احتمال گم شدن آنها نیز به مراتب افزایش میابد .
نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی
به یاد داشته باشید که در بسته بندی اقلام سنگین مانند کتاب از کارتن های سایز بزرگ استفاده نکنید ، زیرا باعث می شود کارتن حمل بیش از اندازه سنگین شود و جابجایی آن برای شما دشوار باشد . شما میتوانید برای این کار  از کارتن مخصوص حمل کتاب استفاده کنید و کتاب های تان را بسته بندی کنید . یادتان باشد اگر برای این کار مجبور به استفاده از کارتن های سایز  بزرگ هستید می توانید وزن عادی داخل کارتن حمل بار را با کتاب پر کنید و سایر فضای خالی جعبه را با وسایل سبک تر از قبیل  ( سی دی ها ،توپ های جوراب ، بالش و کوسن) پر نمایید.
اگر نگران این هستید که وسایل تان داخل کارتن ، هنگام اسباب کشی ممکن است خیس و یا رطوبت داخل کارتن بسته بندی نفوذ کند می توانید یک کیسه زباله داخل کارتن حمل بار قرار داده و سپس کتاب های حساس و سایر وسایل تان را داخل آن گذاشته ودر کیسه را بسته  وکارتن را بسته بندی کنید ..
کارتن های اسباب کشی را از کجا تهیه کنیم؟
کارتن مناسب برای بسته بندی وسایل منزل را می توانید از شرکت های بسته بندی و همچنین شرکت های تولیدی کارتن تهیه کنید. این شرکت ها با توجه به نیاز بازار کارتن های مختلف را تولید و در دسترس شما قرار میدهند. بسیاری از این شرکت ها کارتن ها را به صورت آنلاین و حتی سفارش تلفنی در اختیار شما قرار میدهند. علاوه بر آن شما می توانید به مراکز فروش لوازم بسته بندی مراجعه کنید و کارتن های اسباب کشی را تهیه کنید.
شرکت ایزی پک با توجه به متراژ منازل و لوازم موجود در آنها بسته های از قبل طراحی شده ای را آماده کرده است که میتواند نیاز شما به این کارتن ها را کاملا برآورده سازد . شما میتوانید با تماس با شرکت ایزی پک هر یک از این بسته ها را که شامل انواع کارتن در سایز ، ابعاد و تعداد متنوع میباشد را تهیه کنید و در صورتی که بخشی از لوازم موجود در بسته خریداری شده ، مورد استفاده شما قرار نگرفت می توانید آنها را به شرکت بازگردانید و کلیه مبلغ آن را دریافت کنید.
نکات مهم در بسته بندی وسایل حساس
شما ممکن است مجموعه ای از ظروف چینی بسیار حساس و گرانبها که از مادر یا مادربزرگتان به ارث رسیده است را داشته و از ترس اینکه مبادا آسیبی به آنها وارد شود حتی از آنها استفاده نکرده باشید . اکنون نگران بسته بندی این مجموعه برای اسباب کشی می باشید. چاره کار شما استفاده از کارتن بسته بندی ۵ لایه مقاوم و استفاده از روشها  و تکنیک های مهم بسته بندی می باشد.
همچنین کارتن های رگال دار اسباب کشی برای بسته بندی لباس های کمد شما  مناسب میباشد . این کارتن ها  مانند یک کمد کوچک عمل کرده و می توانید لباس های حساس و مجلسی و انواع کت و شلوار را داخل آن آویزان کرده تا از چروک و خراب شدن لباس هایتان جلوگیری نمایید.
لازم به ذکر است شما میتوانید از کارتن های اسباب کشی سایز بزرگ برای بسته بندی وسایل برقی داخل آشپزخانه و یا انواع قابلمه و ظروف پلاستیکی که دارای حجم زیاد و وزن کم میباشند استفاده کنید.