باربری در پاسداران ، اتوبار در پاسداران

باربری در پاسداران : اتوبار و باربری در پاسداران - اتوبار پاسداران

باربری در پاسداران ، اتوبار در پاسداران

باربری در پاسداران : اتوبار و باربری در پاسداران - اتوبار پاسداران

تحول در باربری به کمک نرم افزارهای آنلاین

ز صنایع بسیار مهم و کلیدی در پیشرفت اقتصاد هر کشور می‌توان به صنعت حمل و نقل آن اشاره کرد. این صنعت تاثیر بسزایی بر روند تولید، توزیع و همچنین مصرف داشته و از ارکان مهم توسعه و پیشرفت به شمار می‌آید. در این صنعت سیستم بار بسیار مهم بوده و باید بدانیم که در این سیستم روش‌های سنتی دیگر به صرفه و جوابگو نخواهند بود. امروزه می‌توان با جایگزین کردن نرم‌ افزار باربری آنلاین به صدور انواع بارنامه ‌های الکترونیکی پرداخت که این امر گامی بزرگ در صنعت حمل و نقل به شمار می‌آید.

تحول صنعت حمل و نقل به کمک نرم افزارهای باربری آنلاین در ایران

اغلب این نرم‌افزارها با ایده‌های نوین همراه بوده و باعث افزایش سرعت و بهره‌وری در سیستم بار گردیده‌اند. در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی مزایای استفاده از نرم‌افزارهای هوشمند باربری درباره ضرورت صدور بارنامه‌های الکترونیکی نیز توضیحاتی را ارائه دهیم.

انواع بارنامه های الکترونیکی: نرم‌افزار باربری چیست؟

اغلب کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای تبادل کالا و خدمات‌رسانی به مشتریان خود نیاز به باربری خواهند داشت. اما مشکل از آنجایی صورت می‌گیرد که باربری‌های سنتی در بیشتر اوقات جوابگوی نیاز کسب و کارها نبوده و همچنین نمی‌توان به هر باربری‌ها اعتماد کامل داشت. در چنین مواقعی ضرورت وجود اپلیکیشن‌های حمل و نقل احساس می‌شود.

اپلیکیشن‌های معتبری که با استخدام رانندگان مطمئن و اخذ مدارک لازم از آن‌ها، شرایط بسیار مناسبی را برای انتخاب یک راننده با سابقه و متعهد فراهم می‌کنند. نرم‌ افزار باربری یک سرویس آنلاین جهت حمل و نقل بین شهری محسوب می‌شود که امکانات گسترده‌ای را برای صاحبان بار، رانندگان و باربری به دنبال دارد.

مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم‌افزارهای باربری آنلاین

امروزه استفاده از نرم‌ افزارهای باربری آنلاین بیش از پیش گسترش یافته و توانسته است تحولی بسیار عظیم در صنعت حمل و نقل کشور به وجود آورد. در ادامه به مهم‌ترین خدمات و مزایای این نرم‌افزارها اشاره می‌کنیم.

تعیین و انتخاب نوع ماشین

با استفاده از نرم‌ افزار باربری امکان انتخاب نوع ماشین برای حمل بار با توجه به حجم، نوع و میزان بار به راحتی وجود دارد. شما می‌توانید مشخصات دقیق ماشین را در اپلیکیشن مورد نظر مشاهده کرده و در صورت لزوم آن را انتخاب نمایید.

امکان صدور انواع بارنامه های الکترونیکی

برخی از اپلیکیشن‌های باربری امکان صدور انواع بارنامه‌ های الکترونیکی را برای مشتریان خود به وجود آورده‌اند. بارنامه از مهم‌ترین اسناد در صنعت حمل بار به شمار می‌آید. در این سند اطلاعاتی مانند مشخصات مالی بار، مشخصات تحویل‌گیرنده و تحویل‌دهنده بار، مشخصات راننده و غیره ثبت می‌شود. بارنامه‌ها با توجه به نوع بار انواع مختلفی دارند، اما به صورت کلی از لحاظ قانونی دو نوع بارنامه قابل انتقال و غیر قابل انتقال وجود دارد.

انواع بارنامه های الکترونیکی نرم‌افزار باربری چیست؟

در دسترس بودن اطلاعات راننده ماشین

علاوه بر مشخصات خودروی حمل بار، اطلاعات راننده نیز مانند نام، سوابق کاری، شماره تلفن و امتیاز وی که توسط کاربران داده شده است نیز قابل نمایش خواهد بود.

انواع بارنامه های الکترونیکی: تعیین و انتخاب مبدا و مقصد

از مشکلات متداول در شیوه سنتی حمل بار نامشخص بودن مسیر مبدا و مقصد برای راننده خواهد بود. اما با کمک نرم‌افزارهای آنلاین باربری که به سیستم جی پی اس و گوگل مپ متصل هستند، امکان پیدا کردن آدرس به راحتی میسر است. بدین‌صورت در وقت و همچنین هزینه‌های سوخت صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای خواهد شد.

ردیابی بار

از دیگر مزیت‌های هوشمندسازی سیستم حمل و نقل امکان ردیابی کالا است. در روش‌های سنتی این امر امکان‌پذیر نبوده و در بسیاری اوقات که با راننده تماس گرفته می‌شود جوابگو نبوده، که مشکلاتی را برای صاحبان بار به همراه خواهد داشت. اما به لطف نرم‌ افزار باربری، می‌توان به راحتی در حساب کاربری خود مسیر حمل بار را مشاهده کرده و از محل دقیق آن آگاه شد.

برآورد دقیق هزینه حمل و نقل

یکسان نبودن قیمت‌ها از مشکلات عمده‌ای است که در صنعت حمل و نقل، بارها شاهد آن بوده‌ایم. اما در اپلیکیشن‌های آنلاین باربری این مشکل وجود نداشته و کلیه هزینه‌ها بر اساس مسیر مبدا و مقصد طبق نرخ مصوب اتحادیه باربری تعیین می‌گردند. بنابراین علاوه بر صدور انواع بارنامه‌ های الکترونیکی شما می‌توانید  با کمک این نرم افزارها هزینه مناسب و مصوب را برای حمل بار بپردازید.

بهره‌گیری از خدمات اعلام بار نیسان

وجود نظم در مراحل ارسال بار

از دغدغه‌های بسیار بزرگ در باربری تلفنی بدقولی‌های مکرر و عدم وجود نظم در ارسال بار است. در شیوه‌های سنتی امکان برنامه‌ریزی‌های دقیق بر حسب شرایط مختلف مثل ترافیک، اوضاع جوی و غیره نخواهد بود. اما در ‌شیوه‌های نوین با استفاده از اپلیکیشن‌های هوشمند باربری تمامی این موارد برآورد شده و زمان دقیق برای ارسال و تحویل کالا نشان داده می‌شود. هرچند برخی مواقع نیز امکان دارد راننده با حوادث غیر قابل پیش بینی مانند تصادف روبرو شود که این امر نیز به وسیله پیامک به اطلاع صاحب بار خواهد رسید.

بهره‌گیری از خدمات اعلام بار نیسان

اعلام بار نیسان از دیگر خدماتی است که می‌توانید آن را از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های هوشمند باربری دریافت نمایید. بر اساس این قابلیت صاحبان کالا و همچنین رانندگان نیسان می‌توانند با ثبت نام در نرم‌افزار باربری از این امکانات حداکثر استفاده را نمایند. اما چه مزایایی باعث شده است تا اعلام بار نیسان از تقاضای بالایی برخوردار باشد؟

بارهای کوچک را می‌توان در بخش‌های مختلف شهر به راحتی حمل کرد.

این خودروی حمل بار دسترسی آسان به مکان‌هایی دارد که برای ماشین‌های سنگین غیر مجاز و تنگ هستند.

بارهایی که دارای حساسیت زیادی هستند را می‌توان با نیسان حمل کرد.

در مقایسه با ماشین‌های سنگین از هزینه کمتری برخوردار است.

با استفاده از نیسان بار می‌توان در انرژی و وقت نیز صرفه‌جویی کرد.

این خودروی حمل بار با استفاده از نرم‌ افزار هوشمند باربری به راحتی قابل رزرو است.

اتوبار تهران

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌ افزارهای باربری آنلاین و نقش‌شان در متحول کردن صنعت حمل و نقل پرداختیم. همچنین به مهم‌ترین قابلیت این نرم‌افزارها که مربوط به صدور انواع بارنامه‌ های الکترونیکی می‌شود نیز اشاره کردیم. امروزه با توجه به مزایای بسیار زیاد این نرم‌افزارها، شاهد کمرنگ شدن تقاضا برای روش‌های سنتی حمل بار در جامعه هستیم.